team master's thesis
Silvana Žorž (Avtor), Stella Korošec (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

The need for branding in Slovenian startups

Ključne besede

Slovenija;podjetništvo;zagonsko podjetje;blagovne znamke;vrednotenje;potrošnik;strategija trženja;analiza;Slovenia;entrepreneurship;start-up;brands;valuation;marketing strategy;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Žorž
UDK: 339.138
COBISS: 24324838 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 702
Št. prenosov: 206
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Potreba po znamčenju v slovenskih zagonskih podjetjih
Sekundarne ključne besede: Slovenija;podjetništvo;zagonsko podjetje;blagovne znamke;vrednotenje;potrošnik;strategija trženja;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 88, 5 str.
ID: 10904143
Priporočena dela:
, master's thesis
, diplomsko delo
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole