učinkovitost taktike dober - slab dečko v nepremičninskem sektorju

Povzetek

V magistrskem delu je izpostavljena pomembnost poznavanja pogajalskega procesa, strategij, slogov in taktik za dosego uspešnih izidov pogajanj. Izpostavljene so pogoste napake pogajalcev in podana navodila za uspešno reševanje le-teh. Z analizami primerov so natančneje opisane prednosti uporabe taktike dober – slab dečko. Anketa in poglobljeni intervjuji natančneje prikazujejo navade slovenskih pogajalcev in opozarjajo na pomembne vrzeli v slovenskem prostoru. Pogajanja so prisotna na vseh področjih življenja in potekajo med ljudmi, ki imajo različne vrednote, mišljenje in poglede. So nepredvidljivi in lahko prihajajo iz različnih okolij. Dnevno se srečujemo s pogajanji, da bi razrešili konflikte in dosegli realne rešitve. Ugotavljam, da spretnost pogajanja v poslovnem svetu vpliva na dosego ciljev na vseh drugih področjih, pri čemer pogajalske taktike predstavljajo orodje za dosego ciljev. Taktika dober – slab dečko je ena najuspešnejših, posebej kadar je v rabi z drugimi taktikami. Analize primerov kažejo, da je omenjena taktika zlahka prepoznavna; množično se je poslužujejo pogajalci iz nepremičninskega sektorja, saj znotraj nje uspešno izmenjujejo vloge. Anketirani jo označujejo kot težko, sam pa vidim težavo v pridobivanju vedno novih znanj s tega področja. Anketirani pogosto ne ločijo med strategijami, slogi, koncepti in taktikami in se ne zavedajo pomembnosti BATNE (dobre alternative). Po vzoru iz tujine bi morali pogajalci nenehno obiskovati treninge efektivne komunikacije, ki so bistvenega pomena za ustvarjanje dobrih odnosov in pridobivanja »občutka za ljudi«. Poznavanje procesov managementa bi prav tako sodilo v ta okvir. Raziskava opozori na nujnost organiziranja strokovnih izobraževanj na to temo v slovenskem prostoru. Pogajanja niso tekmovanja, temveč prizadevanja obeh strank, da dosežeta dogovor. Z lastnimi ugotovitvami lahko potrdim dejstvo, da je uporaba različnih strategij in taktik povsem moralna, in sicer do te mere, ko komunikacija med partnerjema spoštuje vse zahteve poslovnega bontona. Ob sočasnem upoštevanju načela win – win, ki ga zagovarjajo prav vsi izurjeni pogajalci, je nemogoče, da bi kakršne koli prijeme lahko označili kot nemoralne in neetične.

Ključne besede

pogajanja;poslovni bonton;komuniciranje;pogajalske strategije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [G. Koritnik]
UDK: 005:33(043.3)
COBISS: 513678722 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4013
Št. prenosov: 253
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Študijski program: 0020290
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 76 str., 21 str. pril.
ID: 10908258
Priporočena dela:
, učinkovitost taktike dober - slab dečko v nepremičninskem sektorju
, diplomska naloga