diplomsko delo
Matija Šorli (Avtor), Aleš Nagode (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga opisuje cerkvenoglasbeni dokument motu proprio "Tra le sollecitudini" in njegov vpliv na razvoj slovenske cerkvene glasbe. Analizira glasbene reforme tridentinskega koncila, stanje slovenske cerkvene glasbe v 19. stoletju in poskuse reforme cerkvene glasbe tedanjega časa. Nato na kratko predstavlja motu proprio in njegove temeljne reforme, odziv tedanjih slovenskih cerkvenoglasbenih strokovnjakov in slovenskih medijev na njegovo izdajo ter uspešnost oziroma neuspešnost pri praktičnem izvajanju reforme slovenske cerkvene glasbe.

Ključne besede

motu proprio;liturgični odloki;cerkvena glasba;slovenski skladatelji;slovenska glasba;cecilijanizem;19.st.;20.st.;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [M. Šorli]
UDK: 783(497.4)"1900-1920"
COBISS: 47970658 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 744
Št. prenosov: 555
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The thesis describes a church music document, the motu proprio "Tra le sollecitudini", and its impact on the development of church music in Slovenia after its issue. It analyses the musical reforms of Council of Trent, the state of church music in Slovenia in the 19th century and the attempts to reform the church music of the time. It then briefly presents the motu proprio and its fundamental reforms, the response of then Slovenian church music experts and the Slovenian media to its issue as well as the successfulness or unsuccessfulness of practical implementation of the reform of church music in Slovenia.
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za muzikologijo
Strani: 160 f.
ID: 10914219