magistrsko delo
Tanja Miklavčič (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Razlike v zaznavanju trgovskih blagovnih znamk diskontnih trgovcev ter ostalih trgovskih blagovnih znamk

Ključne besede

Slovenija;trgovina;trženje;blagovne znamke;trgovska blagovna znamka;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Miklavčič]
UDK: 339.138
COBISS: 24185062 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 953
Št. prenosov: 137
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdifference in perceptions of discounters' private labels and other retail private labels
Sekundarne ključne besede: Slovenia;trade;marketing;brands;store brand;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 71, 21 str.
ID: 10918343
Priporočena dela:
, insights on the role of brand typicality and utilitarian/hedonic nature in enhancing stereotype content transfer
, peak emotions during branding moments as key indicators
, zaznavanje slovenskih porabnikov