primer Zavarovalnice Triglav
Mojca Černe (Avtor), Vlado Dimovski (Mentor)

Povzetek

Uporaba obravnave pritožb pri posodobitvi procesa škodnih obravnav

Ključne besede

Slovenija;zavarovalstvo;zavarovalni zavodi;Zavarovalnica Triglav;škoda;reklamacije;kadri;raziskave;primeri;reševanje problemov;izboljšave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Černe]
UDK: 368
COBISS: 24414438 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 579
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂapplication of complaint handling for the modernization of the claim handling process: the case of Zavarovalnica Triglav
Sekundarne ključne besede: Slovenia;insurance;insurance companies;Zavarovalnica Triglav;damage;claims;personnel;research;cases;problem solving;improvements;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 57, 4 str.
ID: 10918468
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole