diplomsko delo
Adnan Omerčević (Avtor), Marko Bohanec (Mentor)

Povzetek

V večini podjetij, ki se ukvarjajo z informacijskimi tehnologijami, osnovna dejavnost temelji na storitvenih zahtevkih. Ustrezna informacijska podprtost tovrstnih procesov je ključnega pomena za obvladovanje le-teh v najširšem pomenu. V diplomskem smo razvili nadgradnjo obstoječega informacijskega podsistema za vodenje storitvenih zahtevkov v podjetju Business Solutions, d.o.o. Informacijski sistem teče na platformi Microsoft Dynamics NAV. Nadgradnja stremi predvsem k tehničnim in vsebinskim izboljšavam pri odpiranju novih zahtevkov, pregledu nad zahtevki, upravljanju nalog znotraj zahtevkov in lažjem vnosu opravljenih storitvenih ur, ki predstavljajo glavni vir prihodkov podjetja. Pomemben del nadgradnje predstavlja tudi realizacija funkcionalnosti, ki so osnova za integracijo rešitve s spletnim portalom. Uporabljena metodologija sestoji iz analize obstoječe rešitve, tehnične izvedbe s ključnimi koraki razvoja v okolju C/AL, dejanske operativne uvedbe sistema ter načrta uvedbe spletnega portala. Uspešna uvedba nadgradnje je v prvi vrsti prispevala k temu, da so zaposleni pri svojem delu bolj produktivni, stranke podjetja pa z učinkovitejšim reševanjem njihovih storitvenih zahtevkov bolj zadovoljne.

Ključne besede

Microsoft Dynamics NAV;storitveni zahtevek;nadgradnja;informacijski sistemi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UNG PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Založnik: [A. Omerčević]
UDK: 004
COBISS: 5156603 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4217
Št. prenosov: 346
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Upgrading a service request management information system in an information-technology company
Sekundarni povzetek: In most companies dealing with information technologies, the core business is based on service requests. Adequate information support for such processes is essential for managing them in the widest sense. In the bachelor thesis we developed an upgrade of the existing information subsystem for managing service requests at the company Business Solutions, d.o.o. The information system runs on the Microsoft Dynamics NAV platform. The upgrade primarily aims at technical and functional improvements including opening of new requests, request overview, task management within requests and simplified entry of service hours, which are the main source of revenue for the company. In addition, an important part of the upgrade represents the realization of functionalities, which are the basis for integration of the solution with the web portal. The methodology used consists of analyzing the existing solution, the technical implementation including key steps of development in the C/AL environment, the actual operational implementation of the system and the plan for the implementation of the web portal. Successful implementation of the upgrade has primarily contributed to improving the productivity of employees at work and the satisfaction of customers with the more efficient handling of their service requests.
Sekundarne ključne besede: Microsoft Dynamics NAV;service request;information system upgrade;
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Novi Gorici, Poslovno-tehniška fak.
Strani: XIV, 70 str.
ID: 10919293