diplomsko delo
Povzetek
Ljudje smo vedno manj pozorni na videz prostorov, v katerih se nahajamo, saj se z vizualno
komunikacijo srečujemo vsakodnevno. Predvsem so to mediji v javnih prostorih, ki z nami
vizualno komunicirajo. V diplomskem delu smo raziskovali elemente vizualne komunikacije
in želeli dokazati, da z njimi prostor skozi videz prenaša svoje sporočilo ljudem. S pomočjo
tega smo poskušali ugotoviti, kaj prostor sporoča in primerjatI, kaj prostor z enako funkcijo
sporoča v Mariboru in kaj v Dubaju. Pri raziskovanju smo uporabili opisno oz. deskriptivno
metodo raziskovanja s študijem literature. Dokazali smo, da kljub izpostavljenosti velikemu
številu medijev, sam videz prostora prav tako komunicira z javnostjo in ji s tem nekaj
sporoča.
Ključne besede
vizualna komunikacija;javne ustanove;Maribor;Dubaj;diplomske naloge;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2018 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
| Založnik: |
[K. Kuduzović] |
| UDK: |
316.77:659.443(043.2) |
| COBISS: |
21412118
|
| Št. ogledov: |
1164 |
| Št. prenosov: |
75 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Comparison of visual communication of public places in Maribor and Dubai |
| Sekundarni povzetek: |
We are affected by visual communication, practically everywhere we go. That
overexposure results in the public paying less attention to the appearance of places they
visit. In this thesis, we researched different elements of visual communication through the
use of descriptive method and literature. With it, we were trying to prove that public
places are using these elements to visualy communicate with people and tried to find out
what these messages are. We also compared visual messages of the public places in
Maribor in Dubai. Evidence suggests that, even though overexposure of public to media
persists, the appearance of these places still communicates with public and transmits
messages. |
| Sekundarne ključne besede: |
visual communication;public places; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
| Strani: |
VII, 40 str. |
| ID: |
10920042 |