diplomsko delo
Kaja Kuduzovič (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

Ljudje smo vedno manj pozorni na videz prostorov, v katerih se nahajamo, saj se z vizualno komunikacijo srečujemo vsakodnevno. Predvsem so to mediji v javnih prostorih, ki z nami vizualno komunicirajo. V diplomskem delu smo raziskovali elemente vizualne komunikacije in želeli dokazati, da z njimi prostor skozi videz prenaša svoje sporočilo ljudem. S pomočjo tega smo poskušali ugotoviti, kaj prostor sporoča in primerjatI, kaj prostor z enako funkcijo sporoča v Mariboru in kaj v Dubaju. Pri raziskovanju smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo raziskovanja s študijem literature. Dokazali smo, da kljub izpostavljenosti velikemu številu medijev, sam videz prostora prav tako komunicira z javnostjo in ji s tem nekaj sporoča.

Ključne besede

vizualna komunikacija;javne ustanove;Maribor;Dubaj;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Kuduzović]
UDK: 316.77:659.443(043.2)
COBISS: 21412118 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1164
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of visual communication of public places in Maribor and Dubai
Sekundarni povzetek: We are affected by visual communication, practically everywhere we go. That overexposure results in the public paying less attention to the appearance of places they visit. In this thesis, we researched different elements of visual communication through the use of descriptive method and literature. With it, we were trying to prove that public places are using these elements to visualy communicate with people and tried to find out what these messages are. We also compared visual messages of the public places in Maribor in Dubai. Evidence suggests that, even though overexposure of public to media persists, the appearance of these places still communicates with public and transmits messages.
Sekundarne ključne besede: visual communication;public places;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 40 str.
ID: 10920042