Uroš Horvat (Avtor)

Povzetek

The paper presents the development of tourism in Maribor, with a focus on major changes in the tourist offer (especially tourist infrastructure and accommodation facilities) and tourist visit since 1991. Changes in tourist flows to South-East Europe, the great economic crises and the collapse of the major industrial companies in Maribor was followed by a large decrease in tourist visit and the need for transformation of the tourist offer in the city. In Maribor was built a range of new hotels and other accommodation facilities, which resulted in the fact that since 2000 increased diversity and quality of the tourist offer and, consequently, has gradually started to increase also the tourist visit. However, Maribor still shows all the characteristics of a tourist destination with the dominant urban tourism, which is characterized by short average length of stay of tourists and the high share of overnight stays in hotels.

Ključne besede

turistična geografija;mestni turizem;turistični obisk;turistična infrastruktura;Slovenija;Maribor;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 911.3:338.48(497.4Maribor)
COBISS: 52224098 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-665X
Matična publikacija: Revija za geografijo
Št. ogledov: 615
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Transformacija turistične infrastrukture in obiska v Mariboru v zadnjih dveh desetletjih
Sekundarni povzetek: Avtor v prispevku prikaže razvoj turizma v Mariboru, pri čemer se osredotoči na velike spremembe v turistični ponudbi (zlasti v obsegu in sestavi namestitvenih zmogljivosti) in turističnem obisku po letu 1991. Spremembi poteka turističnih tokov proti Jugovzhodni Evropi ter veliki gospodarski krizi in propadu velikih podjetij v Mariboru je sledilo veliko zmanjšanje turističnega obiska in potreba po transformaciji turistične ponudbe v mestu. V Mariboru so zgradili vrsto različnih hotelskih in drugih turističnih objektov, s katerimi se je po letu 2000 močno povečala pestrost in kvaliteta turistične ponudbe, posledično pa se je postopoma ponovno pričel povečevati tudi turistični obisk. Kljub temu Maribor še vedno kaže vse značilnosti turističnega kraja s prevladujočim mestnim turizmom, za katerega so značilne kratke povprečne dolžine bivanja turistov in prevlada nočitev v hotelih.
Sekundarne ključne besede: geography of tourism;urban tourism;tourist visit;overnight stays;Slovenia;Maribor;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 127-138
Letnik: 7
Zvezek: ǂ[št.] ǂ2
Čas izdaje: 2012
ID: 10925305