magistrsko delo
Matija Županić (Avtor), Domen Verber (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Social networks have become a big part of our everyday life. They have shaped our everyday lives, the way we communicate, express ourselves and the way we think. The main idea of this research is to explore and show to what extent and in what way do social networks facilitate the promotion of brands among younger users/audience, and what is their role in building a long-term relationship between the customer and the brand

Ključne besede

social networks;branding;establishing relationships between a customer and a brand;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Županić
UDK: 316.472.4:347.772(043.2)
COBISS: 21514006 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 768
Št. prenosov: 78
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Družbena omrežja kot medij za vzpostavitev dolgoročnega odnosa med uporabniki in blagovnimi znamkami
Sekundarni povzetek: Socialna omrežja so postala velik del našega vsakdanjika. Izoblikovala so način našega življenja. Način kako komuniciramo, se izražamo in tudi razmišljamo. Glavni cilj te raziskave je bil raziskati in prikazati v kolikšni meri in kako socialna omrežja pomagajo oziroma spodbujajo promoviranje znamk pri mlajših uporabnikih/občinstvu in tudi kako prispevajo k dolgoročnemu sodelovanju/povezanosti med kupcem in prodajalcem
Sekundarne ključne besede: socialna omrežja;znamčenje;vzpostavitev povezav med uporabnikom in znamko;magistrske naloge;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: XII, 68 str.
ID: 10927393
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, magistrsko delo