recikliranje
Povzetek
Magistrsko delo z naslovom Tehniški dan v tretjem razredu osnovne šole - študija primera: Recikliranje je sestavljeno iz teoretičnega, praktičnega in empiričnega dela, ki se med seboj dopolnjujejo in nadgrajujejo. V teoretičnem delu se povezujejo tehniško-tehnološki sklop (v njem je razloženo, kaj je tehnika in kaj je tehnologija), pedagoško-didaktični sklop (opredeljeno je izkustveno učenje, pojasnjena vertikala tehnike in tehnologije v osnovni šoli ter podana analiza Učnega načrta za spoznavanje okolja (2011) s stališča tehnike in tehnologije, predstavljene pa so tudi psihofizične lastnosti osemletnikov) in geografski sklop (predstavljeno je mesto Žalec, I. osnovna šola Žalec in 3. b razred). V praktičnem delu magistrske dela so opredeljeni tehniški dnevi (njihovi cilji, vsebine in načrtovanje), recikliranje ter podrobna učna priprava, potek dela in evalvacija narejenega na tehniškem dnevu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati pedagoškega eksperimenta, torej analize izkazanega znanja učencev pred in po izvedbi praktičnega dela. Po pedagoškem eksperimentu je ugotovljeno, da izvedba tehniškega dne pozitivno vpliva na znanje učencev, po izvedbi učenci bolje poznajo materiale in orodja za njihovo obdelavo.
Ključne besede
magistrska dela;tehnika in tehnologija;spoznavanje okolja;tretji razred;tehniški dnevi;reciklaža;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. Razdevšek] |
UDK: |
37.091.3:62(043.2) |
COBISS: |
23984648
|
Št. ogledov: |
1228 |
Št. prenosov: |
156 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Technical science day in the third grade of elementary school - case study: recycling |
Sekundarni povzetek: |
The master's thesis titled, "Technical science day in the third grade of elementary school-case study: Recycling" consists of theoretical, practical and empirical part, which are complementary and upgraded. In the theoretical part, technical-technological set (it explains what techniques and technology are), the pedagogical-didactic set (defines and explains experiential learning, the extent of technique and technology in elementary school, and the analysis of Educational plan for learning about the environment (2011) presented from a technical and technological point of view. It also presents psychophysical properties of eighty-year-olds). and the geographical set (the city of Žalec, I. elementary school Žalec and 3. B class are presented) are connected. In the practical part of the master's thesis, technical days (their goals, content and planning), recycling and detailed learning preparation, workflow and evaluation made on the technical day are defined. The empirical part presents the results of the pedagogical experiment, i. e. the analysis of demonstrated knowledge of the pupils before and after execution of practical part. After the pedagogical experiment, it was found that the execution of the technical day positively influences the pupils' knowledge, and after execution, pupils have better knowledge about materials and tools for their processing. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;technique and technology;learning about environment;third grade;technical days;recycling; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
76 f. |
ID: |
10935184 |