analiza vpliva avtomatizacije procesa na uporabniško izkušnjo
Povzetek
V magistrskem delu je z vidika uporabniške izkušnje predstavljen vpliv spremembe v procesu dostave paketnih pošiljk v izbranem podjetju, ki jo je povzročila implementacija avtomatizirane rešitve za sprejem in dostavo paketnih pošiljk.
Vpeljava novih tehnologij v podjetja omogoča višjo produktivnost, hkrati razvoj na vseh segmentih življenja, spreminja pričakovanja in vedenje strank. Rast spletne trgovine je eden izmed trendov, ki je najmočneje zaznamoval zadnja leta, potrošniki od distributerjev blaga pričakujejo visoko kakovost izvedbe dostave in uporabo različnih možnosti, izmed katerih lahko v danem trenutku izberejo najprimernejšo.
V osrednjem delu obravnavamo značilnosti paketnega poslovanja na trgu Evropske unije in v Sloveniji. Predstavimo Pošto Slovenije, ki je za informatizacijo paketnega poslovanja izvedla in še izvaja vrsto razvojnih projektov. Predstavljena sprememba procesa pomeni sodobno različico izvajanja storitev dostave ter možnost za zagotavljanje kakovostnega poslovanja ter prihodnjega razvoja.
Na osnovi opravljene analize v opazovanem obdobju po implementaciji spremembe v poslovanje je predstavljena učinkovitost avtomatov glede na stopnjo vročljivosti pošiljk v dnevu dostave ter njihova uporaba glede na čas opravljanja transakcij.
Ključne besede
spletna trgovina;paketi;pošiljke;sprejem;dostava;avtomatizacija;uporabniške izkušnje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Klančnik Kropf] |
UDK: |
656:005.591.6(043.2) |
COBISS: |
13068828
|
Št. ogledov: |
753 |
Št. prenosov: |
16 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Parcel business |
Sekundarni povzetek: |
The master’s thesis examines, from the viewpoint of user experience, the impact of changes in the parcel delivery process in a chosen company caused by the introduction of an automated solution for package delivery and pickup.
Introducing new technologies into companies paves the way to higher productivity and, at the same time, development in all areas of life, as well as leads to changes in customer expectations and behaviour. The rise of online shopping has been one of the most significant trends in recent years. Consumers expect distributors to offer high-quality delivery services and a variety of shipping options that they can choose from depending on the moment.
The central part of the thesis focuses on the characteristics of parcel delivery services in the European Union and in Slovenia. We discuss Pošta Slovenije, which has implemented, and is implementing, a number of development projects to computerize their parcel delivery services.
The discussed change in processes is a modern way of providing delivery services and a possible way of ensuring quality operations and future development.
On the basis of an analysis conducted during a chosen observation period after the change in operations, we present efficiency results for parcel machines based on the pickup of parcels on the day of delivery, as well as on their use based on the time it takes to process a transaction. |
Sekundarne ključne besede: |
online shopping;parcel delivery;user experience;automation;parcel pickup and delivery machine.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
2021-06-28 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
81 str. |
ID: |
10937502 |