magistrsko delo
Tina Potisk (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Osrednji cij naloge je preverjanje poslovne ideje vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskh številk. S tem namenom je v osredju izdelava poslovnega načrta, ki bi zajemal vse pomembne točke za vzpostavitev podjetja. V prvem koraku smo opravili raziskavo trga s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 527 anketirancev (95 % žensk) s povprečno starostjo 35,5 let, pri čemer smo večji del vprašalnika namenili anketiracem, ki kupujejo oblačila večjih konfekcijski številk. Na podlagi rezultatov tržne raziskave in poslovnega načrta ugotavljamo, da na slovenskem trgu primanjkuje ponudbe oblačil večjih konfekcijskih številk. Prav tako ugotavljamo, da je spletna trgovina primeren način za prodajo oblačil večjih konfekcijskih številk in da nakup preko spleta omogoča zasebnost, boljše počutje in prilagodljivost kupcu. Rezultati kažejo, da je anketirancem najbolj pomemben širok nabor oziroma velika izbira oblačil. Pomembnost cene in kakovosti pa smo ocenili s podrobno oceno. Poslovni model »dropshipping« se ni pokazal kot najbolj primeren način nabave za našo poslovno idejo. Ključne prednosti podjetja so njegova majhnost, saj lahko hitro sprejemamo poslovne odločitve, se prilagajamo potrebam trga in spreminjamo strategijo glede na povratne informacije kupcev, podjetje že ima obstoječo spletno trgovino, ki uspešno posluje, zato so izkušnje v tem kontekstu pozitivna prednost. Prav tako je prednost v širokem krogu potencialnih strank, saj je žensk, ki nosijo oblačila v velikosti L (42) ali večje, v Sloveniji veliko. Slabosti podjetja so predvsem v nerazpoznavnsti na trgu, veliki konkurenci, možnosti večjega števila reklamacij in drugimi začetniškimi težavami, za katere pa smo poiskali možne rešitve. Ugotavljamo, da ima podjetje oziroma spletna trgovina z oblačili večjih konfekcijskih številk dobro priložnost, da kot manšje podjetje vstopi na trg in se uveljavi kot zaupanja vredna spletna trgovina.Temeljno hipotezo naloge, ki pravi »Poslovna ideja vzpostavitve spletne trgovine z oblačili večjih konfekcijskih številk je primerna za slovenski trg in potencialno uspešna«, lahko potrdimo.

Ključne besede

elektronsko trženje;spletna trgovina;tržne raziskave;poslovni načrt;oblačila;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: T. Potisk]
UDK: 004.738.5:339(043.2)
COBISS: 13121052 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1189
Št. prenosov: 162
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Starting an online store for plus size clothing
Sekundarni povzetek: The main objective of the master's thesis is to verify the business idea of setting up an online store with plus size clothing. In the forefront there is a business plan covering all the important aspects of creating a company. A market survey was conducted using a survey questionnaire on a sample of 527 people (95 % women) with an average age of 35.5 years. Larger part of the questionnaire addresses the respondents who buy plus size clothing. Based on the result of the market research and business plan we find there is a lack of plus size clothing offer in the Slovene market. We also find that online shopping is a convenient way of selling plus size clothing since it offers privacy, improved well-being and flexibility to the customer. The results show that the most important aspect is the broad choice of clothing. Importance of price and quality was assessed with a detailed assessment. The dropshipping business model did not prove to be the most appropriate way of purchasing goods for our business idea. The key advantages of the company are its small size, as we can quickly make business decisions, adapt to the needs of the market and change the strategy according to customer feedback. The already existing successfully operating online store and experience are a positive advantage too. Another advantage is a wide range of potential customers as there is a big percentage of women with size L (42) or larger in Slovenia. The weaknesses of the company are the lack of recognition in the market, great competition, the possibility of a large number of complaints and other initial difficulties for which we have sought possible solutions. We find that online store with plus size clothing has a good opportunity to enter the market as a smaller company and to establish itself as a trusted online store. The fundamental hypothesis "The business idea of setting up an online store for plus size clothing is suitable for the Slovenian market and has a potential for success" can be confirmed.
Sekundarne ključne besede: business plan;market research;online store;plus size clothing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 78 str.
ID: 10940691