delo diplomskega projekta
Tina Meža (Avtor), Romana Korez-Vide (Mentor)

Povzetek

S pojavom globalizacije in lažjo dostopnostjo do drugih držav se veliko podjetij odloča vstopati na tuji trg, vendar mnogokrat podcenjujejo pomen poznavanja kulturnega okolja trga, na katerega vstopajo. Poleg preostalih dimenzij tujega poslovnega okolja je potrebno podrobno preučiti dimenzijo kulture, saj se lahko le na ta način izognemo kulturnemu šoku in konfliktom v komunikaciji s tujimi poslovnimi partnerji. Dobro poznavanje, razumevanje in prilagajanje kulturnemu okolju nam torej prinaša pomembno konkurenčno prednost, kjer lahko medkulturne razlike interpretiramo ne kot nevarnost, ampak kot priložnost iskanja inovativnih rešitev. V diplomskem projektu smo raziskali koncept kulture in pomen njegovega poznavanja ob vstopu v poslovno okolje tujega trga. Osredotočili smo se na irsko in kanadsko kulturo, podrobneje analizirali njuni poslovni kulturi ter ju uvrstili v izbrane modele medkulturnih razlik s ciljem ugotavljanja posledic, ki jih te razlike prinašajo mednarodnim poslovnežem.

Ključne besede

poslovna kultura;medkulturne razlike;mednarodno poslovanje;modeli;Irska;Kanada;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Meža]
UDK: 316.722(417:71)
COBISS: 13064220 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 806
Št. prenosov: 103
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂcomparison analysis of Irish and Canadian business culture
Sekundarni povzetek: With the globalisation phenomenon and easier accessibility to other countries, many companies are deciding to enter foreign markets, however, they often underestimate the importance of expertise on the cultural environment of the market they enter. In addition to the remaining dimensions of the foreign business environment it is necessary to study the dimension of culture in detail, since in this way we can avoid cultural shock and conflicts in communication with foreign business partners. Good knowledge, understanding and adaptation to foreign cultural environment provides us with important competitive advantage, where intercultural differences can be interpreted not as a threat, but as an opportunity for searching innovative solutions. In the diploma project we studied the concept of culture and the importance of knowledge on it while entering the business environment of a foreign market. We focused on Irish and Canadian culture, analysed their business cultures in detail and placed them into selected models of intercultural differences with the aim of establishing the consequences brought by these differences to international managers.
Sekundarne ključne besede: international business;culture;business culture;models of intercultural differences;Ireland;Canada;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 33 str.
ID: 10941189