diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Timotej Ribič (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Tehnologija se nenehno razvija in nas spremlja na vsakem koraku, zato so potrebe po njeni uporabi vedno večje. Vsakodnevno smo odvisni od nje, saj je ključna za naše delovanje in obstoj v modernem svetu, vendar za njeno uporabo potrebujemo tudi določeno znanje. V izobraževalnih ustanovah ni predmetov, namenjenih prav razumevanju uporabe in delovanja tehnologije, kljub temu pa se njena uporaba spodbuja, saj pri pouku postaja nepogrešljiva. Čezmerna uporaba tehnologije lahko vpliva na učenčevo uspešnost in na odnose med njim in učiteljem. V nekaterih primerih so mobilni telefoni označeni tudi kot moteči dejavnik. Večji poudarek na uporabi tehnologije za namen poučevanja posledično vpliva na vse manjši delež praktičnega pouka in ročnega ustvarjanja, ki sta neločljivo povezana s pridobivanjem delovnih navad in izkušenj. Vpeljava novih informacijskih sistemov v obstoječi šolski sistem zaposlenim predstavlja tudi morebitno dodatno delo, kar lahko vodi do preobremenjenosti.

Ključne besede

izobraževanje;tehnologija;odnosi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Ribič]
UDK: 37
COBISS: 8042515 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 979
Št. prenosov: 157
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The influence of technology on education
Sekundarni povzetek: Technology is following us at every step. It is constantly developing, as is our needs for it. Every day, we become dependent on technology, as it is crucial for our functioning and existence in the modern world. To use technology, we also need certain knowledge. In educational institutions, there are no objects intended specifically to understand the use and operation of technology. Nevertheless, its use is encouraged, since it is a crucial part of the lessons. The disproportionate and excessive use of technology can affect the student's performance and the relationship between him and the teacher. In some cases, mobile phones are also referred to as an interfering factor. The greater emphasis on the use of technology for the purpose of teaching, consequently affects less and less practical lessons and hand crafting, which contributes to working habits and work experience. Implementing new information systems in the existing school system, also represents additional work for employees, which can lead to congestion.
Sekundarne ključne besede: Education;technology;relationships;mobile phones;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 38 f.
ID: 10944138
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov