magistrsko delo
Povzetek
Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede
računalniške igre;metode;prakse;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
L. Horvat |
UDK: |
004.388-4:004.42(043.2) |
COBISS: |
21718294
|
Št. ogledov: |
767 |
Št. prenosov: |
98 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Good practices for computer game development |
Sekundarni povzetek: |
The thesis focuses on demonstrating good practices required for game development. We first introduce the different tools that are available to us from the start of development till the end. After that, we focus on the technical implementation and documentation of the standard practices using three different tools: RayLib, LibGDX and Unity engine. For the purpose of demonstrating the documented practices, we also implement the game Breakout in all three tools and document the final product in the end. |
Sekundarne ključne besede: |
computer game;practices;RayLib; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije |
Strani: |
XIV, 69 str. |
ID: |
10944318 |