Jože Rugelj (Avtor), Matej Zapušek (Avtor)

Povzetek

This article presents a project for the modernization of study programs for teacher education by introducing innovative forms of learning using ICT, which is carried out at the University of Ljubljana. A pilot project for the implementation of the updated course for future computer science teachers, based on game-design learning and on trialogical approach to learning, is presented.

Ključne besede

projekt;študijski programi;učne oblike;računalništvo;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 378
COBISS: 12045897 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 599
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: higher education;information technology;learning;visokošolsko izobraževanje;informacijska tehnologija;učenje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Poročilo s konference
Strani: Str. 11-20
ID: 10944839