primer Slovenskih ponudnikov glamping nastanitev
Povzetek
Turizem je postal največja svetovna storitvena panoga. Število turistov neprestano narašča, kar pa pomeni tudi vse močnejše vplive in pritiske na okolje. Kot odziv na masovni turizem so nastali novi koncepti in vrste turizma, razvile so se številne turistične strategije in ukrepi, ki se zavzemajo za trajnostna načela. Eno izmed strategij udejanjanja trajnostnih načel turizma predstavlja glamping oziroma glamurozno kampiranje, ki je danes trend v ponudbi turističnih nastanitev in pogosta nadgradnja obstoječi ponudbi kampov. Zaradi prednosti pristnega doživetja narave, ki jih tovrstna oblika namestitev prinaša, se glamping uvršča med ponudbo ekoturizma. Ponudba glampinga se uspešno razvija tudi na območju Slovenije, kjer jih je trenutno 46. Glede na to, da glamping nudi večje udobje in luksuz gostom, se pojavlja vprašanje o dejanskem upoštevanju koncepta trajnostnega razvoja v poslovanju tovrstnih objektov. S pomočjo anketiranja in intervjuja smo tako opravili raziskavo, v kateri smo ugotavljali ozaveščenost ponudnikov glampinga o konceptu trajnostnega razvoja ter raziskali, ali glamping ponudba resnično sledi konceptu trajnosti. V raziskavo smo vključili le slovenske ponudnike glamping nastanitev, ki omogočajo celoletno turistično ponudbo. Sodeč po raziskavi ponudniki zelo dobro poznajo koncept trajnostnega razvoja in slednjemu uspešno sledijo tudi v poslovanju svojih namestitvenih objektov, kjer so nekoliko bolj uspešni tisti, ki poslujejo krajši čas.
Ključne besede
Slovenija;turizem;trajnostni razvoj;glamping;nastanitev;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FT - Fakulteta za turizem |
Založnik: |
[M. Klančnik] |
UDK: |
338.488.2:711.455.8(043.2) |
COBISS: |
2048282195
|
Št. ogledov: |
1669 |
Št. prenosov: |
539 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Sustainable tourism development and its implementation |
Sekundarni povzetek: |
Tourism is one of the world's largest industries. It has become one of the fastest growing economic sectors in the world which also causes negative environmental and social impacts. The awareness of the problem of mass tourism led researchers to change past methods and policies of tourism and work towards the development of new alternative forms of tourism. One of the alternative forms of tourism is also glamping, which is short for glamurous camping and it is a growing trend in ecotourism. In the last few years, Slovenia has become one of the destinations with the best glamping offer. Slovenia has 46 glamping sites and the numbers are increasing. The concept of a glamping is based on luxury and comfort, which could have an increased impacts on the environment. In this master's thesis the main question is to discover the impacts of glamping on the environment in Slovenia. Are providers of glamping following the concept of sustainable development in their business? In the survey analysis we have proved that newly established glamping facilities are more successful in implementing concepts of sustainable development into their business. |
Sekundarne ključne besede: |
Slovenia;tourism;sustainable development;glamping;accommodation; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za turizem |
Strani: |
113, 25 str. |
ID: |
10949263 |