učinkovitost promocije
Natalija Radovan (Avtor), Uroš Pinterič (Mentor)

Povzetek

Vloga IKT pri spodbujanju podeželskega turizma JV Slovenije

Ključne besede

informacijsko komunikacijska tehnologija;internet;trženje;turizem;oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [N. Radovan]
UDK: 339.138:338.48-44(1-22)(497.4)
COBISS: 1024251201 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The development of modern information and communication technology (ICT) and insufficient efficiency of classical media in the field of advertising cause changes in advertising strategies. For reaching the potential customer the e-media are used with internet as the most important device. Information and communication technologies (ICTs) are a key driver for developing countries in organizing and promoting their tourism offer in order to gain more autonomy in their search for business. The diffusion of ICTs in the tourism industry enables tourism enterprises in countries to enter tourism markets and interact directly with consumers and foreign tourism distributors, leading to a process of disintermediation.
Sekundarne ključne besede: information and communication technologies;internet;marketing;tourism;advertising;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fak. za info. študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Magistrska naloga : magistrskega študijskega programa druge stopnje;
Strani: 101 str., [2] f. pril
ID: 10950484