delo diplomskega projekta
Sara Vidovič (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Na svetu ni rešitve, ki bi ustrezala vsakemu podjetju. Na svetu ni rešitve, ki bi bila popolna. Podjetje si mora samo poiskati tisti največji približek svoji popolnosti. V tem diplomskem projektu govorimo o rešitvi, ki je danes za delovanje podjetja skoraj že nujna. Gre za rešitev, ki bo podjetju omogočila 360° pogled na stranke in s tem zagotovila hitrejšo vzpostavitev odnosa ter zadovoljstvo svojih (bodočih) kupcev. To je rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki se v našem primeru nanaša zgolj na oblak. Obravnavamo torej oblačno rešitev, s katero lahko podjetje še bolj pospeši svoje delo in omogoči svoje delovanje kjerkoli in kadarkoli. Namen diplomskega projekta je skozi teorijo spoznati pomembnost takšne rešitve ter opraviti analizo rešitve s pomočjo dveh študij primerov. Spoznali smo, da mora vsako podjetje ob takšnem projektu dobro pretehtati vse možnosti, saj gre vendar za stranke podjetja. Podjetje se zgolj iz tega razloga odloči za uvedbo takšne rešitve. Skozi diplomski projekt je postalo jasno, da je za takšno uvedbo potrebno upoštevati kar nekaj dejavnikov, faz uvajanja ter morebitnih napak, ki jih podjetje ne sme spregledati. Kaj kmalu ugotovimo, da so stranke le najpomembnejši vir podjetja … pa so res?

Ključne besede

CRM;odnosi s strankami;rešitve;računalništvo v oblaku;zadovoljstvo;kupci;zaposleni;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Vidovič]
UDK: 004.77
COBISS: 13144348 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 691
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Critical factors of implementing CRM solution in subscription model
Sekundarni povzetek: There is no solution in the world that fits every company. As a matter of fact, there is no perfect solution in the world. The company must find the greatest approximation to its perfection on their own. In this diploma thesis we are talking about a solution that is increasingly needed for the operation of the company. It is a solution that will give the company a 360° view of the customers, thus ensuring a faster relationship and satisfaction of its (future) customers. This is a solution for customer relationship management, which in our case refers only to the cloud. We are therefore discussing the cloud solution, which enables the company to speed up its work even more and enable its operation anywhere and at any time. The purpose of the diploma thesis is to learn through the theory the importance of such a solution, and to analyse it on the basis of two case studies. We have come to the conclusion that every company should carefully consider all the options on such a project. We are talking about company’s clients, after all. They are the main reason a company decides to implement such a solution. Through the thesis, it became more and more clear that a number of factors, phases of deployment and possible mistakes, that the company should not overlook, should be taken into account for the project of implementation. Soon we find out that customers are the most important source of the company … but are they really?
Sekundarne ključne besede: cloud solutions;subscription model;360° view of the customer;customer satisfaction;employee;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 53 str.
ID: 10950579