diplomsko delo
Margareta Furman (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo obravnavali šokantno oglaševanje na področju modne industrije. Tematiko smo analizirali glede na oblikovanje komunikacije in pravnih predpisov ter glede na vlogo blagovnih znamk. Z analizo različnih oglasov smo ugotovili, da je najbolj priljubljena oblika šokiranja spolno namigovanje in s tem uporaba ženskega telesa kot spolnega objekta.

Ključne besede

oglaševanje;šokantno oglaševanje;modna industrija;blagovne znamke;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: M. Furman
UDK: 659.118:678(043.2)
COBISS: 21768470 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1084
Št. prenosov: 161
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Shock advertising in fashion industry
Sekundarni povzetek: In the diploma thesis, shock advertising in fashion industry was discussed. The topic was analyzed according to the formation of communication, the legal regulations and the role of trademarks. The analysis of a variety of advertisements showed that the most popular type of shock advertising concerns sexual suggestiveness and uses female body as a sexual object.
Sekundarne ključne besede: shock advertising;fashion industry;trademark;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 53 f.
ID: 10950614
Priporočena dela:
, študija primera
, odnos potrošnic do nakupovanja modnih torbic
, primer luksuznih blagovnih znamk