diplomsko delo
Lina Dvoršak (Avtor), Alenka Valh Lopert (Mentor), Marijana Vukeljić (Komentor)

Povzetek

S pojavom globalizacije se je povečal vpliv angleščine na slovenščino. To opazimo na različnih področjih, predvsem v spletnem oglaševanju. V diplomskem delu s pomočjo literature izdelamo teoretično podlago za omenjen pojav. Razložimo osnovne koncepte oglaševanja in družbenih medijev ter vpliva angleškega jezika na slovenski jezik. Opišemo jezik oglasov in zakonsko podlago za njegovo uporabo. V teoretičnem delu predstavimo anglicizme, za katere v empiričnem delu s kvantitativno raziskavo ugotavljamo pogostost in posebnosti njihove uporabe v oglaševanju na Facebooku. Na koncu izpostavimo nekaj posebnosti, ki se v oglasnih sporočilih pojavljajo, in odgovorimo na zastavljena raziskovalna vprašanja.

Ključne besede

anglicizmi;oglaševanje;spletno oglaševanje;Facebook;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: L. Dvoršak
UDK: 659.118:811.111(043.2)
COBISS: 21847830 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 640
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Anglicisms in Facebook advertisements (case study)
Sekundarni povzetek: With the appearance of globalization, the influence of the English language on the Slovenian language has increased. This can be seen on different fields especially in online advertising. In our thesis we create a theoretical basis for this phenomenon, where we explain the basic concept of advertising, social media and the influence of the English language on the Slovenian language. We also describe the language of advertisements and the legal basis for its use. After introducing anglicisms in the theoretical part, we determine the frequency of their use in Facebook advertisements in the empirical part. Finally, we highlight some special features, which appear in the advertising and answer our research questions.
Sekundarne ključne besede: anglicisms;advertising;online advertising;Facebook;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 107 f.
ID: 10954995
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, zaključna projektna naloga