diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo Travniške rastline in živali v kontekstu izkustvenega učenja - pedagoški eksperiment v OŠ Ivanjkovci, Vrtcu Ivanjkovci, sestavljajo tri zaokrožene celote, ki se med seboj dopolnjujejo in nadgrajujejo - teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena narava (živa in neživa, izpostavljeno je naravoslovje v vrtcu ter vloga vzgojitelja v njem), izkustveno učenje in življenjski prostor travnik. V empiričnem in praktičnem delu je predstavljen pedagoški eksperiment v OŠ Ivanjkovci, Vrtcu Ivanjkovci (vzorec predstavlja sedemnajst štiri do šest let starih otrok). Ugotovljeno je, da so otroci na pred testu bolje kot travniške rastline prepoznavali in tudi poimenovali travniške živali, v praktičnem delu izkustveno spoznavali travniške rastline in živali in da je na po testu bilo prepoznavanje in poimenovanje travniških rastlin mnogo boljše, kar se pa tiče travniških živali se znanje otrok ni veliko spremenilo.
Ključne besede
diplomska dela;naravoslovje;izkustveno učenje;predšolska vzgoja;pedagoški eksperiment;travnik;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[S. Gabor] |
UDK: |
373.2.091.33-027.22:5(043.2) |
COBISS: |
24201480
|
Št. ogledov: |
1264 |
Št. prenosov: |
151 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Grassland plants and animals in the context of experiental learning - pedagogical experiment in The Elementary School Ivanjkovci, Kindergarten Ivanjkovci |
Sekundarni povzetek: |
The thesis work The Grassland Plants and Animals in the Context of Experiential Learning - pedagogical experiment in the Elementary School Ivanjkovci, kindergarten Ivanjkovci, consists of three complete units that complement each other and upgrade them - theoretical, empirical and practical part. In the theoretical part, nature is presented (alive and inactive, the nature of the kindergarten is exposed, and the role of the educator in it), experiential learning and the living space of the meadow. In the empirical and practical part, a pedagogical experiment is presented in the elementary school Ivanjkovci, the kindergarten Ivanjkovci (the sample represents seventeen four to six-year-old children). It has been established that children on a pre-test can better identify and name meadow animals than meadow plants. In the practical work, they have experienced experiential learning of meadow plants and animals. The identification and designation of meadow plants is much better on the post-test, the children's knowledge of meadow animals has not changed much. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;science;experiential learning;preschool education;pedagogical eksperiment;lawn; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
85 str. |
ID: |
10955641 |