diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Nadja Mlakar (Avtor), Jasna Potočnik (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnice obravnava vlogo ameriške prve dame Sevničanke Melanie Trump pri pojavljanju Sevnice v medijih in razvoju blagovne znamke. Prav tako analizira, kako mediji podajajo informacije in s tem vplivajo na zaznavanje sveta ter spreminjanje mišljenj o določenih dogodkih, osebah, mestih in prostoru. V diplomskem delu smo predstavili stanje na področju turizma v malem mestu, ki se je kar naenkrat znašlo na svetovnem zemljevidu zaradi predsedniških volitev v ZDA. V empiričnem delu smo z uporabo analize vsebine medijskih člankov spoznali, kako so domači in tuji mediji pisali o domačem kraju prve dame in produktih, ki so nastali v povezavi z njo. Z izvedbo intervjujev s ponudniki izdelkov v povezavi z Melanio smo ugotovili, kako je potekala promocija s pomočjo svetovnih medijev in kakšne spremembe je prinesla na področju razvoja turizma Sevnice.

Ključne besede

Sevnica;turizem;blagovna znamka;mediji;promocija;prva dama;Trump;Melania;1970-;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FT - Fakulteta za turizem
Založnik: [N. Mlakar]
UDK: 338.48:316.774(497.4 Sevnica)(043.2)
COBISS: 2048280659 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 766
Št. prenosov: 92
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of the first lady of the United States of America in media representation and development of tourism in the Municipality of Sevnica
Sekundarni povzetek: The thesis entitled The role of the First Lady of the United States of America in media representation and development of tourism in the Municipality of Sevnica addresses the role of brand and the media in the perception of Sevnica, how they are able to change opinions about certain events, people, cities, and space. In the final part, we represented the situation in the tourism sector of the small town, which was suddenly placed on a global map due to the US presidential elections. In the empirical part, we realized by employing the method of content analysis of media articles about the First Lady’s hometown and the products that were created in connection with her. By means of semi-constructed interviews with stakeholders who offer products connected to Melania, we learned how the promotion was conducted by means of global media and what changes it brought to Sevnica tourist market.
Sekundarne ključne besede: Sevnica;tourism;brand;media;promotion;First lady;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za turizem
Strani: 56 str.
ID: 10955802