delo diplomskega projekta

Povzetek

Učinkovit način komuniciranja je danes ključnega pomena pri uveljavljanju, prepoznavanju in vrednotenju dobrih knjižničnih storitev. Pomembnosti odnosov z javnostmi se zavedajo tudi v Univerzitetni knjižnici Maribor. V obravnavani knjižnici so odnosi z javnostmi zasnovani v strategiji, pa vendar jih je treba načrtovati in jih jasno opredeliti v internih aktih knjižnice. Prav tako je smiselno posebej opredeliti notranje javnosti, ki so zelo pomembne za organizacijo, in tudi te vključiti v strategijo. Knjižnica mora preiti iz javnoinformacijskega modela k dvosmernemu simetričnemu modelu, ki temelji na raziskavah in skrbi za vzpostavitev in ohranjanje dobrih medsebojnih odnosov. Cilji odnosov z javnostmi v knjižnici bodo tako usmerjeni. V prihodnje bo lahko ugotoviti, ali so bili uspešni. V delu diplomskega projekta smo vseskozi spoznavali, da so odnosi z javnostmi ciljna dejavnost, ki zahteva celovit pristop obravnavanja. Je dinamičen proces, ki ga oblikuje vsebina in namen.

Ključne besede

odnosi z javnostjo;marketinško komuniciranje;visokošolske knjižnice;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [R. Kocbek Pavalec]
UDK: 659.4
COBISS: 13214748 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 740
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of public relations in the University of Maribor Library
Sekundarni povzetek: An efficient way of communication is nowadays crucial for the assertion, recognition and evaluation of good library services. The University of Maribor Library is aware of the importance of good public relations. The above-mentioned library designed the public relations in its strategy, but it still has to plan and clearly define them in the library internal acts. The internal public relations should also be defined separately and implemented in the strategy, for they are important for the institution. The library has to move from the public information model to the two-way symmetrical model, which is based on research, and which establishes and preserves good interpersonal relations. The aims of the library public relations will in this way be clearly defined. Their success will in the future be easy to determine. The paper of the diploma project constantly proves that the public relations are a target activity with a comprehensive approach. It is a dynamical process, defined by the contents and the aim.
Sekundarne ključne besede: public relations;academic libraries;University of Maribor Library;marketing communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 38 str., 4 str. pril.
ID: 10957862