primer razvoja večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije"

Povzetek

Statistična pismenost velja v današnjem svetu za zelo koristno veščino, ki zadnja leta prejema vedno več pozornosti. Pomaga nam kritično ovrednotiti podatke in informacije okoli nas, ki so pogosto namerno ali nenamerno zavajajoči. Zato je pomembno, da državljane statistično izobražujemo in opismenjujemo že v času šolanja. V sklopu magistrskega dela smo na podlagi pregleda strokovne in znanstvene literature zaključili, da imajo pomembno vlogo pri statističnem opismenjevanju tudi informacijske in komunikacijske tehnologije, ki omogočajo izobraževanje o statistiki na različne načine – od aplikacij za statistične analize in vizualizacijo podatkov do spletnih učnih vsebin, izobraževalnih iger in igrifikacije izobraževanja. V nadaljevanju smo skušali identificirati ključne razlike in podobnosti med izobraževalnimi igrami in igrifikacijo izobraževanja. Ugotovili smo, da izobraževalne resne igre niso primarno namenjene zabavi, medtem ko gre pri igrifikaciji za uporabo igralnih elementov, kot so točke, lestvice, izzivi ipd., v neigralnih kontekstih (npr. pri izpolnjevanju obrazcev). Analizirali smo tudi elemente iger in različne pristope k razvoju (mobilnih) izobraževalnih resnih iger. V empiričnem delu smo nato predstavili razvojni proces večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije", ki je bila zasnovana za potrebe Statističnega urada Republike Slovenije, v sklopu Eurostatovega projekta "Data collection for sub-national statistics (mainly cities)".

Ključne besede

igralne mehanike;igrifikacija;izobraževalne igre;statistična pismenost;Izobraževalna tehnologija;Mobilne aplikacije;Igre;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [D. Bašelj]
UDK: 37.091.3:004.728.8(043.3)
COBISS: 35786077 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1165
Št. prenosov: 375
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Statistical Literacy Through Gaming: The Development of a Multiplayer Educational Mobile Game "Heroes of Slovenia"
Sekundarni povzetek: In today's world, statistical literacy applies to a very useful skill that has been receiving increasingly more attention in recent years. It helps us critically evaluate data and information around us, which are often deliberately or unintentionally misleading. It is therefore important that we educate citizens and help them attain statistical literacy already during their schooling. As part of the master's thesis, we have concluded that, based on a review of professional and scientific literature, one of the factors in attaining statistical literacy is also the information and communication technologies that provide education on statistics in various ways. Such educational tools include applications of statistical analysis and visualization of data, online learning content, educational games, and gamification of education. Hereinafter, we tried to identify the key differences and similarities between serious educational games and the gamification of education. In doing so, we found that serious educational games are not primarily intended for entertainment, whereas gamification gaming elements, such as points, leaderboards, challenges, etc. are used in non-gaming contexts, for example filling out forms. We have also analyzed the elements of games and various approaches to the development of (mobile) serious educational games. In the empirical part, we then demonstrated the development process of the multiplayer educational mobile game "Heroes of Slovenia", which was designed for the needs of the Statistical Office of the Republic of Slovenia as part of the Eurostat project "Data collection for sub-national statistics (mainly cities)".
Sekundarne ključne besede: Educational technology;Mobile apps;Games;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 142 str.
ID: 10958199
Priporočena dela:
, primer razvoja večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije"
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa