delo diplomskega projekta
Mojca Lapi (Avtor), Sonja Sibila Lebe (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu obravnavamo družbene medije kot orodje za promocijo Botaničnega vrt Univerze v Mariboru, pri čimer smo se osredotočili na uporabo obstoječih in potencilano primernih brezplačnih omrežiij. S pomočjo določanja segmentov povpraševanja smo definirali medije, s katerimi bi bilo smiselno oglaševati posamezni segment ter analizirali, v kolikšni meri je poleg oglaševanja preko družbenih medijev potrebno tudi komuniciranje s pomočjo klasičnih medijev. S SWOT analizo smo predstavili trenutno stanje oglaševanja z družbenimi mediji in z mednarodno primerjavo promocije tovrstne ponudbe ocenili, kako bi lahko v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru izboljšali način komuniciranja s potencialnimi obiskovalci.

Ključne besede

Botanični vrt;promocija;internet;družbeni mediji;SWOT analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Lapi]
UDK: 659.1:004.738.5
COBISS: 13158172 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 814
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Promotion of the University of Maribor Botanical Garden using social media
Sekundarni povzetek: In the graduation thesis we are discussing social media as a promotion tool of the University of Maribor Botanical Garden. We are focusing on the existing and potentially relevant free networks. After identifying demand segments, we defined which media would suit best to reach the individual segments. We also analyzed wheather the need of using classic media existed. Using the SWOT analysis, we evaluated the state of the act of advertisingthat uses social media. By the means of an international comparison of the social media use in promotion in some chosen Botanical Gardens aboard, we formulated the conclusions on how the University of Maribor Botanical Garden can be improved.
Sekundarne ključne besede: Botanical Garden;Social Media;Segment;Facebook;Instagram;TripAdvisor.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 38 str., 5 str. pril.
ID: 10959299