diplomsko delo
Tim Nemeček (Avtor), Igor Lukšič (Mentor), Blaž Ilc (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi sem raziskoval vzpon političnega marketinga v volilnih kampanjah. Tematiko sem analiziral s študijo primerov, pri čemer sem se na začetku osredotočil na (predstavniško) demokracijo kot temelj za celotni demokratični sistem, kot ga poznamo danes, in volitve kot osrednjo institucijo predstavniške demokracije. Največ pozornosti sem usmeril v preučevanje političnega marketinga in amerikanizacije volitev, ki se danes vse močneje pojavljata pri volilnih kampanjah.

Ključne besede

politični marketing;amerikanizacija;volilna kampanja;Politično trženje;Demokracija;Volitve;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Nemeček]
UDK: 324:339.138(043.2)
COBISS: 35934301 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 656
Št. prenosov: 236
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The rise of political marketing in election campaigns
Sekundarni povzetek: In this thesis, I have researched the rise of political marketing in election campaigns. The analysis has been based on study cases. At the beginning I have focused mainly on representative democracy, as it is the foundation of democracy as a system which we know today, and furthermore on elections as the main institution of representative democracy. I have payed most attention to studying political marketing and americanisation of elections, which are both increasingly more present in today’s election campaigns.
Sekundarne ključne besede: Political marketing;Democracy;Elections;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 41 str.
ID: 10959650