primer podjetja Salus
Jure Natek (Avtor), Nataša Pustotnik (Mentor)

Povzetek

Podjetja se vrednotijo za različne namene. Najpogosteje za namen nakupa ali prodaje delnice podjetja, ki kotira na borzi, lastniškega deleža podjetja, ki ne kotira na borzi, ali podjetja kot celote. Obstajajo različne metode vrednotenja. Z metodami, ki temeljijo na sredstvih, ugotovimo vrednost sredstev, ki jih podjetje ima v lasti. Z relativnimi metodami podjetje z mnogokratniki primerjamo s podobnimi podjetji ali celotnim trgom. Na donosu zasnovan način nam z diskontiranjem pokaže vrednost glede na zanesljivost in višino donosov, ki jih bo podjetje dosegalo v prihodnosti. V kombinaciji z analizo poslovanja z vrednotenjem ugotovimo, ali je obravnavano podjetje, njegov delež ali delnica glede na ponujeno ceno precenjeno, podcenjeno ali realno ovrednoteno. Na podlagi tega se podjetnik ali vlagatelj lahko odloči za nakup oziroma prodajo.

Ključne besede

analiza poslovanja;vrednotenje;metode vrednotenja;finančne analize;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [J. Natek]
UDK: 336(043.3)
COBISS: 513710722 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 29
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Študijski program: 0000801
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 53 str.
ID: 10961056
Priporočena dela:
, primer podjetja Salus
, delo diplomskega seminarja
, primer podjetja Telekom Slovenije, d. d.