magistrsko delo
Janez Konda (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo se začne s teoretično predstavitvijo politične komunikacije, marketinga, personalizacije politike, znamčenja v politiki in povezave socialnih omrežij in politike. Sledi empirični del, razdeljen na kvantitativno analizo uporabe Instagrama med slovenskimi politiki in kvalitativno študijo primera Instagram profilov slovenskih politikov. Internet in socialna omrežja so spremenila načine, kako politiki komunicirajo z javnostjo oziroma volivci. Politiki so ugotovili kakšne prednosti imajo socialna omrežja in kakšne koristi jim prinašajo, zato so jih začeli uporabljati za politično komunikacijo in osebno znamčenje. Najprej so začeli uporabljati socialni omrežji Facebook in Twitter, v zadnjih letih pa med njim najbolj raste uporaba Instagrama. To socialno omrežje ima specifično naravo. Za razliko od Twitterja in Facebooka, kjer prevladuje besedna komunikacija, je tu glavna vizualna komunikacija. Na njem uporabniki namreč komunicirajo predvsem s slikovnim materialom; fotografijami in redkeje video posnetki. Instagram za politike predstavlja bolj sproščen prostor, kjer lahko pokažejo več osebnosti, se prikažejo bolj človeške in se na ta način bolj približajo državljanom in potencialnim volivcem. V svetovnem merilu je uporaba Instagrama med politiki pogosta, pri nas malo manj. V znanstveni literaturi obstaja veliko člankov in raziskav na temo politikov na socialnih omrežjih kot sta Facebooku in Twitterju, o politikih na Instagramu pa znanstvene literature in raziskav primanjkuje. To je še bolj izrazito v slovenskem okolju, kjer raziskave na temo politikov na Instagramu ni. Prav zato je nujno raziskovati in osvetljevati to področje.

Ključne besede

politična komunikacija;znamčenje;Instagram;Politično komuniciranje;Politiki;Družbena omrežja;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Konda]
UDK: 316.77:32(043.3)
COBISS: 35827549 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 963
Št. prenosov: 579
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Slovenian Politicians on Instagram
Sekundarni povzetek: The master's thesis spans from theoretical presentation of concepts such as political communication, marketing, personalization of politics, branding in politics and politicians on social networks. to an empirical study of Instagram use among Slovenian politicians, that consists of a quantitative analysis and a qualitative studies. Internet and social networks have changed the ways in which politicians communicate with the public and voters. Politicians found out the advantages and benefits of communicating through social networks. They began to use them for political communication and personal branding. At the beginning they started to use Facebook and Twitter, but in recent years Instagram has seen rapid growth in the number of users among politicians. However, Instagram has specific nature. On Twitter or Facebook the majority of communication is verbal, but on Instagram users mainly communicate through images; photos and, sometimes, video clips. On Instagram, politicians can show more personality, appear more human and thus get closer to citizens and potential voters. On a global scale, the use of Instagram among politicians is quite frequent, a bit less so in Slovenia. In recent years, there has been a lot of research focused on the topic of politicians on social networks such as Facebook and Twitter, however, there is still a lack of research on the topic of politicians on Instagram. This is even more so in Slovenian environment, where there is no such research. That is why it is essential to research and highlight this topic.
Sekundarne ključne besede: Political communication;Politicians;Social networks;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 84 str.
ID: 10961160