diplomsko delo
Povzetek
Jezik in notacija BPMN imata vnaprej določene elemente, ki jih lahko uporabljamo, svoj pomen in pravila za rabo. Diplomsko delo bo pokazalo, da se učenje notacije lahko izvaja na enak način kot učenje jezikov. S tem se bo tudi potrdila podana hipoteza: »Pristop in način učenja jezika in notacije BPMN se lahko izvajata na enak način.« K zastavljanju načina učenja bodo pripomogle analizirane aplikacije za učenje jezikov, njihovi koncepti in pristopi k učenju. Načini učenja iz pridobljenih analiz bodo uporabljeni za izdelavo aplikacije za učenje notacije BPMN.
Ključne besede
učenje jezikov;notacija BPMN;analiza pristopov učenja;spletne aplikacije;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
A. Žeks |
UDK: |
004.5(043.2) |
COBISS: |
21891606
|
Št. ogledov: |
791 |
Št. prenosov: |
75 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Development of a web application for learning BPMN based on the concept of languages` learning |
Sekundarni povzetek: |
Language and BPMN notation have pre-defined elements to be used, their meaning, and usage rules. The graduation thesis will reveal that notation learning can be implemented in the same way as language learning. Thus, we also confirm the following set hypothesis: “Approach and the way of language learning and BPMN notation can be implemented in the same way”. When setting up a way of learning, analysed applications for language learning and their concepts as well as learning approaches will help. Ways of learning from the obtained analyses will be used for the application creation for learning BPMN notation. |
Sekundarne ključne besede: |
languages learning;BPMN notation;learning approaches analysis;web application; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja |
Strani: |
VI, 51 str. |
ID: |
10961951 |