diplomsko delo
Vesna Hribar (Avtor), Iztok Devetak (Mentor), Miha Slapničar (Komentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je razviti kriterije za analizo pisnih preizkusov znanja pri kemiji, s katerim bi lahko pisne preizkuse znanja pri kemiji naredili kakovostnejše. Prav tako bi bili kriteriji lahko v veliko pomoč učiteljem začetnikom pri sestavljanju pisnih preizkusov znanja. Pouk kemije temelji na eksperimentalnem delu, razvoju odnosa do okolja, na opazovanju in opisovanju videnih in tudi abstraktnih pojavov. Glede na kompleksno sestavo pouka kemije je izrednega pomena, da je pisni preizkus kakovosten ter tudi strokovno neoporečen. Glavna značilnost kakovostnega ocenjevanja je, da je to usklajeno z obravnavano učno vsebino in s cilji učnega načrta. Pisni preizkus znanja nazorno prikaže, kaj učitelj v vlogi njegovega sestavljavca pojmuje kot znanje. Je najpogostejša oblika preverjanja in ocenjevanja znanja na vseh treh vertikalah vzgojno-izobraževalnega sistema. V prvem delu diplomskega dela je predstavljeno teoretično ozadje preverjanja in ocenjevanja znanja ter njihovih lastnosti, predstavljeni so različni tipi nalog, pisni preizkus znanja ter merske karakteristike. V nadaljevanju sledijo merila za analizo pisnih preizkusov znanja kemije.

Ključne besede

pisni preizkus znanja;merske karakteristike;merila za analizo pisnih preizkusov znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Hribar]
UDK: 54:37.091.26(043.2)
COBISS: 12117833 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 590
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Quality criteria development for chemistry tests analysis
Sekundarni povzetek: The purpose of my diploma thesis is to develop the criteria for analytical methods of assessing the level of chemistry knowledge in order to improve the quality of the written tests in chemistry. Such criteria could also be an invaluable asset to the beginner teachers when they make tests. Chemistry classes are based on experimental work, developing relationship with the environment, observing and describing the visual and abstract phenomena. Due to the complex structure of chemistry lessons it is of utmost importance for the tests to be of high quality and professionally indisputable. The main characteristic of qualitative assessment is the alignment with the learning content and the goals of the curriculum. The content of examination clearly shows what is considered to be proper knowledge by the teacher who made the test. It is the most common form of evaluating and assessing knowledge on the all three verticals of the educational system. The theoretical background of evaluating and assessing knowledge, the properties, different types of examination tasks, a written test, and measure characteristics are presented in the first part of the diploma thesis.
Sekundarne ključne besede: chemistry;learning test;kemija;test znanja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Kemija-fizika
Strani: X, 43 str.
ID: 10973159