diplomsko delo
Povzetek
Namen diplomskega dela je razviti kriterije za analizo pisnih preizkusov znanja pri kemiji, s katerim bi lahko pisne preizkuse znanja pri kemiji naredili kakovostnejše. Prav tako bi bili kriteriji lahko v veliko pomoč učiteljem začetnikom pri sestavljanju pisnih preizkusov znanja.
Pouk kemije temelji na eksperimentalnem delu, razvoju odnosa do okolja, na opazovanju in opisovanju videnih in tudi abstraktnih pojavov. Glede na kompleksno sestavo pouka kemije je izrednega pomena, da je pisni preizkus kakovosten ter tudi strokovno neoporečen. Glavna značilnost kakovostnega ocenjevanja je, da je to usklajeno z obravnavano učno vsebino in s cilji učnega načrta.
Pisni preizkus znanja nazorno prikaže, kaj učitelj v vlogi njegovega sestavljavca pojmuje kot znanje. Je najpogostejša oblika preverjanja in ocenjevanja znanja na vseh treh vertikalah vzgojno-izobraževalnega sistema.
V prvem delu diplomskega dela je predstavljeno teoretično ozadje preverjanja in ocenjevanja znanja ter njihovih lastnosti, predstavljeni so različni tipi nalog, pisni preizkus znanja ter merske karakteristike. V nadaljevanju sledijo merila za analizo pisnih preizkusov znanja kemije.
Ključne besede
pisni preizkus znanja;merske karakteristike;merila za analizo pisnih preizkusov znanja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[V. Hribar] |
UDK: |
54:37.091.26(043.2) |
COBISS: |
12117833
|
Št. ogledov: |
590 |
Št. prenosov: |
134 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Quality criteria development for chemistry tests analysis |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of my diploma thesis is to develop the criteria for analytical methods of assessing the level of chemistry knowledge in order to improve the quality of the written tests in chemistry. Such criteria could also be an invaluable asset to the beginner teachers when they make tests.
Chemistry classes are based on experimental work, developing relationship with the environment, observing and describing the visual and abstract phenomena. Due to the complex structure of chemistry lessons it is of utmost importance for the tests to be of high quality and professionally indisputable. The main characteristic of qualitative assessment is the alignment with the learning content and the goals of the curriculum. The content of examination clearly shows what is considered to be proper knowledge by the teacher who made the test. It is the most common form of evaluating and assessing knowledge on the all three verticals of the educational system.
The theoretical background of evaluating and assessing knowledge, the properties, different types of examination tasks, a written test, and measure characteristics are presented in the first part of the diploma thesis. |
Sekundarne ključne besede: |
chemistry;learning test;kemija;test znanja; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Kemija-fizika |
Strani: |
X, 43 str. |
ID: |
10973159 |