ǂthe ǂcase of the sports industry
Kristina Ilić (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Creating content for consumer journey across digital touchpoints

Ključne besede

informatics;information technology;electronic commerce;electronic marketing;consumer;multimedia;social network;customer relationship;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Ilić]
UDK: 339.13
COBISS: 24542438 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 703
Št. prenosov: 219
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Oblikovanje vsebine za digitalne stične točke v potrošnikovem potovanju: primer športne panoge
Sekundarne ključne besede: informatika;informacijska tehnologija;elektronsko poslovanje;elektronsko trženje;potrošnik;multimedia;socialne mreže;odnosi s strankami;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 65, 17 str.
ID: 10976625