magistrsko delo
Doroteja Žitnik (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

Oglaševanje ima zelo pomembno vlogo pri nakupnem vedenju potrošnikov - cilj oglaševanja je namreč vzbuditi zanimanje in posledično nakupno odločitev. Oglasi na podlagi spolne privlačnosti so ena od najuspešnejših strategij oglaševanja, kar smo v magistrskem delu prikazali v teoretičnem in raziskovalnem delu. S pomočjo ankete smo na podlagi primerjave dveh plakatov kot oblike medija iz treh različnih področij potrdili uspešnost oglasov s spolno vsebino.

Ključne besede

oglaševanje;plakati;nakupne odločitve;spolna privlačnost;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: D. Žitnik
UDK: 659.11(043.2)
COBISS: 22012438 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 673
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Role of using sex appeal in advertising in influencing consumers choice - example of posters as type of media
Sekundarni povzetek: Advertising has an important role and big influence on behaviour of consumers, its goal is to arouse interest and buying decision. Ads on the basis of sex appeal are one of the most successful advertising strategies, which is shown in the theoretical and practical part of master thesis. Research questionnaire about comparison on two posters as type of media of three different areas have confirmed success of ads with sex appeal.
Sekundarne ključne besede: advertising;posters;buying decisions;sex appeal;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 59 str.
ID: 10990388