magistrsko delo

Povzetek

Vpliv črednega vedenja na porabnikov nakupni proces

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;psihologija potrošnika;nakup;odločanje;vedenjske znanosti;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Pavlovič]
UDK: 366
COBISS: 24731878 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 729
Št. prenosov: 125
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of herd behavior on consumer buying process
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;consumer psychology;purchasing;decision making;behavioural sciences;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 61, 8 str.
ID: 10991641