ǂa ǂfeasibility analysis in the Italian market
Anna Toffoli (Avtor), Matevž Rašković (Mentor)

Povzetek

Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand

Ključne besede

Italy;market;marketing;business communication;relationship marketing;electronic marketing;case study;household appliances;enterprises;Electrolux;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Toffoli]
UDK: 339.138
COBISS: 24636646 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 581
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razvoj platforme za e-poslovanje za blagovno znamko Electrolux Professional: študija izvedljivosti za italijanski trg
Sekundarne ključne besede: Italija;trg;trženje;poslovno komuniciranje;marketing povezav;elektronsko trženje;case study;bela tehnika;podjetje;Electrolux;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 80, 20 str.
ID: 10991712