magistrsko delo
Amadeus Birca (Avtor), Tanja Verlak (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo z naslovom "Vpeljava aksonometrične perspektive v fotografijo" s koncepti aksonometrične perspektive, kot antiteze centralni perspektivi, izprašuje identiteto fotografije. Vsebinsko in tehnično bomo analizirali delo ruskega umetnika Ela Lissitzkyja, Notranjost konstruktivistične umetniške sobe, in na podlagi pridobljenih znanj ustvarili serijo fotografij v konvencionalni srebrno-bromidni fotografski tehniki, naslovljeno Sputnik-1.

Ključne besede

magistrska dela;fotografija;aksonometrična perspektiva;fotomontaža;El Lissitzky;analogna fotografija;Lissitzky;El;1890-1941;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Birca]
UDK: 77.0(043.2)
COBISS: 24486408 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 954
Št. prenosov: 208
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂintroduction of axonometric perspective to photography
Sekundarni povzetek: The master's thesis entitled "An Introduction of Axonometric Perspective to Photography" questions the identity of photography through the concepts of axonometric perspective as antithesis to central perspective. We will analyze the work of the Russian artist El Lissitzky, Interior to the Constructivist Art Room, and based on the acquired knowledge create a series of photographs in the silver-bromide photographic technique entitled Sputnik-1.
Sekundarne ključne besede: master theses;photography;axonometric perspective;photomontage;El Lissitzky;analogue photography;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 58 f.
ID: 11009259