magistrsko delo
Povzetek
Prezentacijska fotografija je v današnjem času ključna za dobro predstavitev katerega koli projekta ali izdelka. Ni odvisna od kraja ali časa, vedno je dostopna preko interneta, navadno je tudi prvi stik s subjektom, včasih edini. Opravlja torej zelo pomembno vlogo, zato mora biti fotografija dobro in premišljeno zajeta, da lahko čimbolj upraviči vlogo predstavnika projekta. Fotografija oblikovane krajine se lahko poveže s fotografijo krajine in tudi fotografijo arhitekture, vendar ima mnoge lastne posebnosti. Denimo težnja po postavitvi prikazanega v širši kontekst prostora in časa, vzdrževanje krajine ob spremenljivosti skozi leta in letne čase, prikaz simbolnega pomena ureditev in podobno. Našteto moramo dopolniti še s prezentacijsko všečnostjo. Ko se fotograf postavi v prostor ima neomejeno število možnosti zajema, fotografija ni nikoli le »objektivna predstavitev realnosti«. Kako se bo lotil predstavitve danega projekta je močno odvisno od njegove subjektivnosti, stila fotografiranja, njegovih predznanj in dojemanja prostora. Na objektivni ravni mora slediti ciljem predstavitve in namenu projekta hkrati pa predstaviti rešitve in možnosti, ki jih ponuja oblikovana krajina. V nalogi je predstavljena širina možnosti vpliva na fotografijo, dela različnih fotografov, povezave s sorodnimi panogami fotografije in posebnosti fotografiranja krajinske arhitekture.
Ključne besede
fotografija;predstavitev;krajinska arhitektura;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL BF - Biotehniška fakulteta |
Založnik: |
[J. Gubanc] |
UDK: |
77.033:712(043.2) |
COBISS: |
9188217
|
Št. ogledov: |
669 |
Št. prenosov: |
201 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Photographic presentation of designed landscape |
Sekundarni povzetek: |
Photographic presentation of any kind of project or product is paramount to the perception of general public. It does not depend on time or place, it’s always accessible through internet, it usually makes the first (sometimes sole) contact with the subject. Because it plays such an important role, it has to be thoughtfuly taken, to rightfully represent the project. Photographing designed landscape can be similar to photographing landscape or architecture, but it has many of it’s own specifics. Such as tendance to place the subject in the wider context of space and time, maintenance of landscape through the years and seasons, showcasing the symbolic meanings of arrangements and such. We have to fulfill that with presentational likeability. When a photographer puts himself in the space, he has limitless possibilities of capturing the photograph, it is never just an »objective presentation of reality«. How he decides to present the given project strongly depends on his subjectivity, style of photography, his precognitions and his perception of space. On objective side, he has to follow the goals of presentation and showcase significance of the project. He has to present the solutions and options, that are offered by designed landscape. Thesis presents the spectrum of different ways to affect the photograph, works of different photographers, connections with related fields of photography and specifics of photographing landscape architecture. |
Sekundarne ključne besede: |
photography;presentation;landscape architecture; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Biotehniška fak., Oddelek za krajinsko arhitekturo |
Strani: |
IX, 80 f., [4] f. pril. |
ID: |
11037293 |