primer sodelovanja med Perutnino Ptuj ter agencijama Futura DDB in Innovatif

Povzetek

Marketinški odnos med oglaševalsko agencijo in oglaševalcem

Ključne besede

trženje;oglaševanje;agencije;sodelovanje;podjetje;živilska industrija;Perutnina Ptuj;poslovno komuniciranje;strategija;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Oštir Sedej]
UDK: 339.138
COBISS: 23970790 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 659
Št. prenosov: 172
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing relationship between Perutnina Ptuj and agencies Futura DDB and Inovatif
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;agencies;cooperation;enterprises;food industry;Perutnina Ptuj;business communication;strategy;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 49 str.
ID: 11043191