primer podjetja Telemach d.o.o.

Povzetek

Vloga oglaševanja v procesu nakupa storitve mobilne telefonije

Ključne besede

trženje;storitve;oglas;oglaševanje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;case study;mobilna telefonija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Njenjić]
UDK: 339.138
COBISS: 24454630 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 466
Št. prenosov: 81
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of advertising in the process of purchasing mobile phone services: The case of Telemach d.o.o. company
Sekundarne ključne besede: marketing;services;advertisement;advertising;consumer behaviour;purchasing;decision making;case study;mobile telephony;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 27, 19 str.
ID: 11079786
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole