zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Špela Vodopivec (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Vpliv slovenskih lepotnih vlogerk na nakup dekorativne kozmetike višjega cenovnega razreda

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;psihologija potrošnika;kozmetika;poslovno komuniciranje;osebnost;multimedia;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [Š. Vodopivec]
UDK: 339.138
COBISS: 24938470 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 443
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of Slovenian beauty vloggers on the purchase of higher priced cosmetics
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;consumer psychology;cosmetics;business communication;personality;multimedia;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 28, 11 str.
ID: 11079901