ǂthe ǂcase of the brand Subrina
Maruša Habot (Avtor), Nika Mušič (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

The development of integrated digital marketing strategy and identification of key touchpoints

Ključne besede

marketing;marketing strategy;vedenje potrošnika;purchasing;decision making;brands;electronic marketing;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Habot
UDK: 339.138
COBISS: 24995046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 591
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razvoj integrirane trženjske digitalne strategije in identifikacija ključnih porabnikovih točk stika na primeru blagovne znamke Subrina
Sekundarne ključne besede: trženje;strategija trženja;vedenje potrošnika;nakup;odločanje;blagovne znamke;elektronsko trženje;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 90, 12 str.
ID: 11085236
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, razlike med spoloma