magistrsko delo
Sara Hašaj (Avtor), Miran Lavrič (Mentor)

Povzetek

Osnovni namen magistrskega dela je osvetliti vlogo starševske učne pomoči pri reprodukciji družbene neenakosti v Sloveniji, pri čemer sem se glede družbenega položaja staršev osredotočila na njihov kulturni kapital. Slednjega sem ugotavljala na osnovi najvišje dosežene formalne izobrazbe obeh staršev in glede na obseg kulturne potrošnje celotne družine. Dodatno je bil cilj preučiti, kakšno je mnenje učiteljev glede pomena in vpliva starševske učne pomoči otroku.

Ključne besede

magistrska dela;starševska učna pomoč;kulturni kapital;učna uspešnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [S. Hašaj]
UDK: 316.62-057.874:37.015.3(043.2)
COBISS: 24578312 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 726
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Parental cultural capital and learning support as predictors of studentʼs school performance in primary school
Sekundarni povzetek: The main purpose of this master's thesis was to highlight the role of parental learning assistance in the reproduction of social inequality in Slovenia, whereby, regarding the social position of parents, I concentrated on their cultural capital. I determined this on the basis of the highest attained formal education of both parents and the extent of the cultural consumption of the entire family. In addition, the aim was to examine the views of teachers on the importance and impact of parental learning assistance to the child.
Sekundarne ključne besede: master thesis;parental learning aid;cultural capital;learning success;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za sociologijo
Strani: 76 f.
ID: 11135016