diplomsko delo
Maja Ercegovac (Avtor), Urška Tuškej (Mentor)

Povzetek

Sponzorstva znotraj tržnokomunikacijskega spleta vedno bolj pridobivajo pomen. Med njimi najbolj izstopajo športna sponzorstva, v katera podjetja vlagajo tudi največje količine denarja. Sponzorstva so za organizacije pomembna predvsem zato, ker jim omogočajo doseganje različnih korporativnih ciljev, eden izmed ključnih je izboljšanje zaznane podobe podjetja. Za preučevanje tega področja so bili uporabljeni številni pogledi, v nalogi pa so natančneje predstavljeni trije – model prenosa pomenov, teorija skladnosti in hipoteza ujemanja, ki z različnimi poudarki omogočajo natančen vpogled v delovanje sponzorstev in njihovega vpliva na podobo podjetja. Raziskave na tem področju so pokazale, da je eden izmed ključnih dejavnikov za doseganje učinkovitosti sponzorstev medsebojna skladnost entitet, ki v njem sodelujejo, torej skladnost med sponzorjem, sponzorirancem in potrošnikom. Iz tega razloga sem se v lastni kvantitativni raziskavi osredotočila predvsem na preučevanje vpliva medsebojnih skladnosti entitet znotraj športnih sponzorstev na podobo podjetja. Empirični del diplomske naloge, ki temelji na izvedeni lastni raziskavi, je pokazal, da medsebojne skladnosti sponzorja, sponzoriranca in potrošnika v športnih sponzorstvih pozitivno vplivajo na imidž sponzorja.

Ključne besede

športna sponzorstva;imidž sponzorja;skladnost;Šport;Sponzorstvo;Tržno komuniciranje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Ercegovac]
UDK: 005.57:796.078(043.3)
COBISS: 36283229 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1102
Št. prenosov: 532
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of congruity between sponsor, sponsee and consumer on image of the sponsor
Sekundarni povzetek: Sponsorships are increasingly gaining importance within the marketing communication mix. The ones that stand out the most among them are sports sponsorships, in which companies invest the largest amounts of money. Sponsorships are important for organizations because they allow them to achieve diverse corporate goals, one of the most important among them is improving the perceived image of the company. A number of theories have been used to study this field. In this dissertation, three of them are presented – the meaning transfer model, the congruity theory and the match-up hypothesis. Based on different emphasis of each of them, they enable accurate insight into the operation of sponsorships and their influence on the image of the company. Research in this area has shown that one of the key factors for achieving effectiveness of sponsorships is the congruity between the entities involved in it, that is, congruity between sponsor, sponsee and consumer. For this reason, the focus of my quantitative research was primarily on studying the impact of congruity between entities in sport sponsorships on the image of the company. The empirical part of the diploma thesis, which is based on the conducted research, showed that congruity of sponsor, sponsee and consumer in sports sponsorships positively influence the image of the sponsor.
Sekundarne ključne besede: Sport;Sponsorship;Marketing communication;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 56 str.
ID: 11164515