diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo opisuje učenje programiranja za otroke, ki obiskujejo osnovno šolo. Opišemo didaktične vidike, podamo prednosti in slabosti ikonskih programskih okolji. V diplomskem delu analiziramo učne načrte predmetov, kjer učenci lahko spoznajo osnove programiranja. Predstavljamo tudi tekmovanja, ki spodbujajo programiranje in robotiko. Branje ponuja tudi primere dobrih praks učiteljev, ki poučujejo programiranje v OŠ, poletnih šolah in krožkih računalništva in robotike. Diplomsko delo je primerno za učitelje, ki bi si želeli spoznati osnovne napotke glede poučevanja programiranja.

Ključne besede

didaktika programiranja;ikonski programski jezik;robotika;Scratch;tekmovanja v programiranju;medpredmetno povezovanje s programiranjem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Čerin]
UDK: 004.42:373.3(043.2)
COBISS: 12497993 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 427
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning computer programming in slovenian elementary schools
Sekundarni povzetek: The following thesis describes how to teach programming to elementary school children. We will define the didactic aspects and point out the advantages and disadvantages of the visual programming language. Furthermore, we will analyse the curriculums of the subjects where pupils learn the basics of programming and present the competitions that promote programming and robotics. The thesis also provides examples of good practice in teachers who teach programming in primary schools, summer schools and who organize computing and robotics workshops. The thesis is appropriate for teachers that would like to get some basic guidelines on how to teach programming.
Sekundarne ključne besede: programming;primary education;programiranje;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Računalništvo-tehnika
Strani: V, 19 str., XXII
ID: 11185762