diplomsko delo
Tjaša Škurnik (Avtor), Tanja Oblak (Mentor)

Povzetek

Ljudje vsakodnevno uporabljajmo kot tudi dostopamo do najrazličnejših medijev in tehnologij. Ti nas spremljajo na vsakem koraku ter nas pri tem tudi oblikujejo in zaznamujejo. To velja še posebej za mlade, ki z novimi mediji in tehnologijami odraščajo ter se preko teh razvijajo, zabavajo in komunicirajo. Danes ne moremo več govoriti o dominantnosti določenega medija, tehnologije ali medijske platforme, saj se je medijska potrošnja s pojavom digitalnih medijev radikalno spremenila in diverzificirala. Ta je s pojavom novih tehnologij postala izredno pestra in raznovrstna. V diplomski nalogi bom preučevala medijske repertoarje osnovnošolskih otrok, kjer bom s pomočjo uporabe kvalitativne in kvantitativne metode ugotavljala vzorce vedenja in percepcije otrok starih od 9 do 15 let. To bom dosegla s pomočjo kvantitativne metode ankete in kvalitativne metode fokusne skupine in medijskih dnevnikov. Koncept medijskih repertoarjev omogoča, da se izognemo pomanjkljivostim tradicionalnih raziskav ter omogoči oblikovanje ali zgolj oris tipičnih medijskih repertoarjev za določeno občinstvo. Vzorec raziskave bo specifičen, saj je bila tako kvalitativna kot tudi kvantitativna metoda izvajana na vzorcu otrok, ki so in prihajajo s podeželja - natančneje Koroške, Štajerske, Prekmurja in Primorske.

Ključne besede

medijski repertoarji;osnovnošolski otroci;digitalni domorodci;medijska uporaba;integracija kvalitativne in kvantitativne metode;Množični mediji;Otroci;Potrošnja;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Škurnik]
UDK: 316.77-057.874(043.3)
COBISS: 36278877 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 547
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Media repertoires of primary kids
Sekundarni povzetek: People use and access to a wide variety of media and technology. New technology and new media do not just follow us on a daily basis, they also shape us into a human being we are today. This applies especially to young individuals, who are growing up with new technology and new media – with which they evolve, play and communicate. Today we can no longer speak about dominance of a particular media, technology or media platform, as media consumption has radically changed and diversified. With arrival of new technology, media use has become extremely diverse and varied. The intention of this thesis is to research media repertoires of elementary children through integration of qualitative and quantitative research method. The intention is to identify patterns of behavior and perception of children aged 9 to 15 years old. Described will be accomplished through use of standardized survey and qualitative method of focus group and media diaries. The concept of media repertoires allows us to avoid shortcomings of traditional media use research and allows us to form or just study typical media repertoire of a specific audience. Moreover, the sample of the research is specific, because it only includes kids that live in the rural areas - more precisely in Koroška, Štajerska, Prekmurje and Primorska region.
Sekundarne ključne besede: Mass media;Children;Consumption;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 76 str.
ID: 11186520
Priporočena dela:
, primer dnevnika Delo v letih 2015 in 2016
, (analiza izbranega poklica)