razširjenost in značilnosti sokreacije
Pia Erman (Avtor), Tanja Oblak (Mentor)

Povzetek

Protrošnja in sokreacija sta fenomena, ki sta v razvitem svetu zelo razširjena, vse več podjetij pa ju prevzema kot vodilni način izdelave in nadgradnje svojih izdelkov. Zato sem z analizo slovenskih organizacij želela ugotoviti, koliko sta fenomena razširjena pri nas in kako ju podjetja uporabljajo za proizvodnjo lastnih izdelkov. Najpomembnejša ugotovitev analize kaže, da protrošniki največ sodelujejo pri proizvodnji izdelka, enem izmed korakov na vrednostni verigi, pri tem pa za svoje delo niso plačani. Analiza tudi kaže vedno večjo razširjenost sokreacije, vendar se protrošniki pri sodelovanju srečujejo z omejitvami podjetij. Rezultati mojega diplomskega dela prinašajo nove informacije o pomenu in značilnostih sokreacije in protrošnje v Sloveniji.

Ključne besede

protrošništvo;protrošniki;sokreacija;Potrošnja;Vedenje potrošnikov;Družbena omrežja;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Erman]
UDK: 366:004.738.5(043.3)
COBISS: 36314717 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 566
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Prosumerism: the extent and characteristics of co-creation
Sekundarni povzetek: Prosumerism and co-creation are phenomenons recognized all around the world, quickly becoming the leading processes in organizations for creating and upgrading their products. With an analysis of Slovenian organizations, I wanted to discover the extent of both phenomenons in Slovenia and their use in companies for product development. Most important discovery is that prosumers mostly contribute on the production step of the value chain but are not paid for their work. The analysis also shows growing use of co-creation, while prosumers still face many obstacles in their collaboration. The results of my thesis bring new information on significance and characteristics of co-creation and prosumerism in Slovenia.
Sekundarne ključne besede: Consumption;Consumer behavior;Social networks;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 98 str.
ID: 11188059
Priporočena dela:
, razširjenost in značilnosti sokreacije
, Islamska država in družbena omrežja