diplomsko delo
Žiga Šef (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

Vsestranska prisotnost oglaševanja v vsakdanjiku ljudi je z leti postala vse bolj intenzivna. K temu dosti prispeva spletna kultura, ki je oglaševanje naredila veliko bolj dostopno in razširjeno. Z razširjenostjo pa so nastopile tudi popolnoma nove etične dileme na tem področju. V tej nalogi smo pregledali, kaj je spornega na spornem oglaševanju in kakšne regulacije lahko najdemo, ki to omejujejo. Analizirali smo etično sporne oglase in nekatera spletna mesta, ki nudijo spletno oglaševanje, ter s pomočjo rezultatov prikazali etični okvir oglaševalske industrije.

Ključne besede

sporno oglaševanje;etika;regulacije;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [Ž. Šef]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 22594070 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1184
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Ethical aspect of controversial advertisement
Sekundarni povzetek: The vast presence of advertising in the everyday lives of people has become increasingly intense over the years. Much of this is contributed by the online culture, which has made advertising much more accessible and universally present. With the increase in presence there were also completely new ethical dilemmas in this area. Throughout this work we reviewed some of the controversial parts of ads and the regulations that are present to limit those controversies. We analyzed ethically disputable ads and some websites that offer online advertising. The results helped us in creating an ethical framework of the advertising industry.
Sekundarne ključne besede: controversial advertising;ethics;regulations;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 54 str.
ID: 11188731
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna projektna naloga