magistrsko delo
Tjaša Bratušek (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo raziskali vključevanje šolskega vrta v vzgojno-izobraževalni kontekst delovanja Osnovne šole Mladika. Magistrsko delo sestavljajo tri ključne celote - teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljeno izkustveno učenje (metode, načela, faze ...), vrt in šolski vrt, projekta Ekošola in Šolski ekovrtovi, učenje izven učilnice in sama Osnovna šola Mladika (kjer je potekala empirična raziskava). V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki je narejena na vzorcu 212 učencev Osnovne šole Mladika (v raziskavo so zajeti vsi na dan izvajanja raziskave v šoli prisotni učenci 2. in 3. triletja). V raziskavi je ugotovljeno, da je znanje o šolskem vrtu dokaj splošno, je pa iz odgovorov otrok možno razbrati, da učenci poznajo namen vrta, ki je dober vir lastne hrane. Vedenje in mnenje otrok o šolskem vrtu glede na spol je približno enako, vendar so deklice vseeno bolj zavzete za vrt. Glede na starost pa, kot po pričakovanjih, največje zanimanje izkazujejo učenci drugega triletja. Zanimanje za vrt je starejšim učencem pošlo. Obstaja relativno majhna razlika o ravnanju otrok z šolskim vrtom glede na obiskovanje interesne dejavnost. Znanje učencev o tem, kaj se na vrtu prideluje in katere pripomočke uporabljajo, je dokaj slabo in splošno.

Ključne besede

magistrska dela;šolski vrt;osnovne šole;učenje izven učilnice;izkustveno učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Bratušek]
UDK: 50:159.953.5 (043.2)
COBISS: 24842248 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 623
Št. prenosov: 103
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Inclusion of school garden into the educational context of Mladika primary school
Sekundarni povzetek: In the master's thesis we researched the inclusion of the school garden in the educational context of functioning of the Mladika Primary School. This master's thesis consists of three key parts - theoretical, empirical and practical part. The theoretical part presents experiential learning (methods, principles, phases ...), the garden and the school garden, the Eco-School and School eco-gardens projects, learning outside the classroom, and the Mladika Primary School itself (where the empirical research was conducted). The empirical part presents a research based on a sample of 212 pupils of the Mladika Primary School (the research includes all pupils of the 2nd and 3rd triennium present at the day of the research). The research established that knowledge of the school garden is rather general, but it can be seen from the children's answers that the pupils know the purpose of the garden, which is a good source of their own food. The behaviour and opinion of children about the school garden according to gender is more or less the same, but girls are still more enthusiastic about the garden. In terms of age, pupils of the second triennium show the greatest interest, as expected. The interest in the garden among older pupils was lost. There is, however, a relatively small difference in the children's treatment of school garden considering the attendance of an optional compulsory activity. Pupils' knowledge of what is grown in the garden and what utensils are used is rather poor and general.
Sekundarne ključne besede: master theses;school garden;primary school;learning outside the classroom;experiential learning;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: X, 100 f.
ID: 11201377