YouTube kot spletna platforma video bloganja
Sara Todorović (Avtor), Tanja Oblak (Mentor)

Povzetek

Nova praksa ustvarjanja in objavljanja video blogov je postala sodobni fenomen ter je kot novost v digitalnem svetu svoj vzpon dosegla leta 2014. Video blog, kot eden izmed najbolj priljubljenih uporabniško pridobljenih vsebin, je z odprtostjo spletnih platform, ki vsakemu uporabniku omogočajo participacijo, in s povečano dostopnostjo kamer povečal svojo prisotnost ter integriranost v spletnih okoljih, kar pomembno vpliva na oblikovanje in grajenje digitalne identitete in samo-prezentacije ter na komunikacijske in strateške spretnosti, s katerimi uporabniki pritegnejo gledalce. Tovrsten tip video vsebin je postal najbolj razširjen na spletni platformi YouTube. Video bloganje, kot oblika medijske in kulturne prakse, postaja vse bolj razširjeno tudi v slovenskem prostoru. Zato se v magistrskem delu ukvarjam z identificiranjem in popisom najbolj priljubljenih slovenskih video blogerjev, obliko participacije ter vprašanjem, kakšna je kolektivna podoba slovenskega dela spletne platforme YouTube in kakšen je odnos slovenskih video blogerjev do platforme same. S kvantitativno raziskovalno metodo – analizo besedil – sem preverjala hipoteze, ki primarno bazirajo na pregledovanju karakteristik najbolj odmevnih video blogov.

Ključne besede

YouTube;participativna kultura;vlogi;analiza besedil;Sociologija kulture;Blogi;Množična kultura;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Todorović]
UDK: 316.77:004.738.5(043.3)
COBISS: 36334685 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 839
Št. prenosov: 241
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: I am vlogging, you are vlogging, he/she is vlogging: YouTube as an online platform of video blogging
Sekundarni povzetek: The new practice of creating and publishing video blogs has become a modern phenomenon, and as a novelty in the digital world it has reached its ascent in 2014. Video blog as one of the most popular user generated content has with the openness of online platforms that allow each user to participate and with the increase in the accessibility of cameras increased its presence and integration in web environments, which significantly affects the design and build of digital identity, self-presentation, communication and strategic skills to attract viewers. This type of video content has become the most widespread on YouTube's online platform. Video blogging as a form of media and cultural practice is becoming increasingly widespread in Slovenia as well. Accordingly, in my master'st hesis, I work on identifying and listening the most popular Slovenian video bloggers, the form of participation, and the question of what the collective image of the Slovenian part of the online YouTube platform is and what their attitude towards the platform itself is. With a quantitative research method – text analysis - I checked hypotheses that is primarily based on reviewing the features of the most popular video blogs.
Sekundarne ključne besede: Sociology of culture;Blogs;Popular culture;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 89 str.
ID: 11210441
Priporočena dela:
, YouTube kot spletna platforma video bloganja
, magistrsko delo
, primerjava Reke in Maribora