zaključno delo
Aleš Krenker (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu se ukvarjamo z implementacijo vedenjskih modelov v Unity 3D na primeru jate ptic ali rib. Predstavitvi grafičnega pogona Unity 3D sledi izdelava in vstavitev grafičnih modelov v simulacijo. Poglavitni del našega projekta je bila implementacija algoritmov za simulacijo premikanja v jati, ki vključuje izmikanje statičnim in gibljivim objektom. Vsaka simulirana ptica ali riba je bila implementirana kot neodvisen člen, ki se pomika glede na lokalno zaznavo dinamičnega okolja. Rezultat teh preprostih vedenj pa je skupno gibanje simulirane jate. Prikazali smo, kako se pripadniki le-te odzovejo glede na oviro in nevarnost v naravi.

Ključne besede

implementacija;vedenjski modeli;jata;izogibanje trkom;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Krenker]
UDK: 004.94.021(043.2)
COBISS: 22800662 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 669
Št. prenosov: 27
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Implementation of distributed behavioral models in Unity 3D
Sekundarni povzetek: In the thesis, we explore the implementation of distributed behavioral models in Unity 3D on the example of a flock of birds or fish. We present the graphic engine Unity 3D and the process of inserting graphic models into the simulation. The main part of the thesis is the implementation of algorithms for flocking that includes algorithms for avoiding collision with static and moving objects. Each simulated bird or fish was implemented as an independent object, moving in accordance to its local perception of the dynamic area. The result of these simple behaviors is a unified flock movement. We demonstrated the reaction of flock members to an obstacle and the reaction to danger in nature.
Sekundarne ključne besede: behavioral models;flock;collision avoidance;implementation;Unity 3D;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 45 f.
ID: 11210957